Soms.. - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Soms.. - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Soms..

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 November 2011 | Duitsland, Hesborn

Soms brengt het leven je ergens waarbij je je zoooo gelukkig voelt. Soms kom je op plekken die je nog zo lang bij blijven. Soms brengt het leven je het ultieme geluk, waar je helemaal geen afstand van wil doen.

Dat gebeurde in mijn afgelopen seizoen in Frankrijk! Ik had zo´n goeie tijd daar, zowel tijdens als na het seizoen met afbouwen.. Dat soms, hoe graag je dat ook zou willen niet meer behaalbaar is voor een nieuwe tijd in het buitenland..

Na 6 dagen Nederland, ben ik hier gekomen, ik zat nog vol met verhalen, gebeurtenissen uit mijn seizoen in Frankrijk en begon alweer aan het nieuwe.De tijd vliegt ik ben hier alweer 2 weken. Ik geloofde nooit zo in ´al het begin is moeilijk´, maar nu weet ik wat ermee bedoelt word. Mijn eerste dagen hier waren moeilijk. Ik ging alles vergelijken en dat is natuurlijk niet hoe het is.

Maar slechts 4 dagen was ik nodig om te wennen en het lijkt nu alsof ik hier al maanden ben. Iedereen heeft me zo thuis laten voelen... Nee het is geen Frankrijk en nee het is absoluut niet vergelijkbaar met mijn werk daar... Maar het feit is dat je hier bent, nu, en nu moet je er iets van maken.

Ik kan maandenlang teren op de geweldige momenten in Frankrijk en kan me zo verheugen op mijn nieuwe seizoen in het zuiden van Frankrijk dat het goed is met wat ik nu doe.

Het werk was enorm wennen, ik werkte elke dag buiten, sloopte alle tenten, deed zwaar werk en 7 dagen later zit je in je mantelpakje, panty´s en hoge hakken in een hotelreceptie... Wat ik al zei niet vergelijkbaar...

Maar lieve mensen het leven is zoals het gaat, en ook al wordt dit geen Frankrijk geluk ik geniet ervan dat ik hier ben. Wederom fantastische mensen ontmoet..

Voor nu heel veel liefs uit Hesborn

• 29 November 2011 - 10:01

Sanne Tigelaar:

Lieve Mariek,
    Fijn dat je het nu wel naar je zin hebt! Het is inderdaad zoals je zegt ; Je moet er zelf wat van maken!
    Ik hoop dat deze winter voor jou nog veel mooier wordt en ik kijk alweer uit naar je nieuwe verhalen!!
    liefs x