Laatste weken! - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Laatste weken! - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Laatste weken!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Maart 2012 | Duitsland, Hesborn

De laatste weken zijn aangebroken! Met mijn hoofd in Frankrijk ben ik langszaam aan het inpakken en de laatste dagen met een aantal collegae aan het werk...

4 maanden is werkelijk omgevlogen, na een aantal weken raak je gewend en na een paar maanden ben je weer weg. Je ontmoet unieke en mooie mensen en ook daar neem je na een tijdje weer afscheid van.

Duitsland is niet het land waar ik mijn toekomst zou zien, maar Duitsland is wel een land waar je goede werkervaring kan opdoen. En ondanks dat het Duitse leven niet te vergelijken is met dat van Frankrijk keer ik wel terug met een koffer vol ervaring met werken tijdens een winterseizoen.

Heb leuke dingen meegemaakt er zijn veel lieve mensen op bezoek geweest, wat me erg goed heeft gedaan. Het is leuk en fijn om iemand van thuis deel uit te laten maken van mijn leventje hier.

Afgelopen weekend waren Jeffrey, Paula en haar kinderen hier op bezoek en dat betekende veel voor me. Paula een onwijs lieve vrouw die ik heb ontmoet toen ik op mijn 17e als weekendhulp bij haar in de winkel kwam te werken en altijd contact heb gehouden. En Jeffrey een vriend door dik en dun, waar je overal en wanneer je ook wil je verhaal aan kwijt kan, je leven deelt en onwijs veel lol hebt. Dat deze mensen je komen opzoeken om te kijken wat je doet en waar je dit doet is onwijs leuk!

Ook vrienden uit Ameland waren hier een paar weken geleden en ik merkte dat overal waar ik ben geweest tot nu toe veel lieve mensen heb ontmoet en daar mooie vriendschappen mee op heb gebouwd. Dat is een mooi moment van geluk!

Nog een week volledig werken voordat mijn collegae vertrekken naar Oostenrijk voor het jaarlijkse ski uitje! Ik blijf hier om reserveringen, aanvragen en telefoontjes aan te nemen. Maar voor mij is dit ook een week waarin ik lekker kan inpakken en langszaam afscheid kan nemen van mijn leventje hier.

Voor ik het weet zit ik weer in de trein op weg naar een nieuw avontuur! Ik verheug me enorm op!

Ik had niet gedacht dat mijn seizoen hier ook zo leuk zou worden. Het stappen de mensen die ik ontmoet heb en hopelijk nog fijn contact mee houdt, het werk, de waardering, de eerlijkheid in het bedrijf, het kleinschalige het was fijn om hier te zijn. Al kan ik niet wachten, mijn pumps, panty s, mantelpakje, om te wisselen voor mijn slippers en Vacansoleil outfit!

Tot snel!

Liefs Marieke

  • 12 Maart 2012 - 19:28

    Sanne:

    hoi Mariek!
    Is weer snel voorbij gegaan dit winterseizoen voor jou!
    Veel plezier deze laatste weken in Deutschland!

    liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hesborn

Winterseizoen im Deutschland!!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Terug in Nederland

11 Maart 2012

Laatste weken!

31 Januari 2012

Tijd voor een update!!

11 December 2011

Het mooie leven in Duitsland

28 November 2011

Soms..
Marieke

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 60798

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 20 November 2014

Rondreis Sri Lanka

05 November 2013 - 20 November 2013

Vietnam!!

17 Oktober 2012 - 14 November 2012

India!!

02 Mei 2012 - 13 Oktober 2012

La Belle Vie

15 November 2011 - 25 Maart 2012

Winterseizoen im Deutschland!!

30 Maart 2011 - 12 November 2011

Une nouvelle expérience!!

Landen bezocht: