Tijd voor een update!! - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Tijd voor een update!! - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

31 Januari 2012 | Duitsland, Hesborn

Lieve mensen,

na meer dan anderhalf maand, wordt het wel eens tijd om jullie op de hoogte te brengen over mijn leven in Deutschland!

In die anderhalf maand is er veel gebeurt, kerst, oud en nieuw, verjaardag, veel werk, lange dagen, pogingen tot snowboarden, en zelfs een heerlijk weekje in Nederland!

De kerst en oud en nieuw doorbrengen zonder familie en vrienden viel me zwaar, maar dit lijkt alweer lang geleden en dit vergeten we dan ook maar weer snel!

Mijn lange dagen tijdens kerst en oud en nieuw en extra andere dagen gaven mij de ruimte om afgelopen week, een weekje terug te gaan naar Nederland!

En dat was na de vorige ´vlugge´ 6 dagen echt heerlijk om iedereen weer te zien, even maar dan ook heel even weer deel uit te maken van het leven thuis...
Hier en in Frankrijk is mijn leven prima, ik geniet en ben gelukkig, maar de mensen thuis moet je niet vergeten.. Mailen, facebook, bellen er zijn zoveel mogelijkheden om in contact met elkaar te blijven maar een echte knuffel kan daar niet tegenop!

Na een heerlijk weekend met lieve vrienden Stephanie en Bjorn die ik tijdens mijn tijd op Ameland heb ontmoet, vertrok ik vorige week maandag naar Nederland. De 6,5 uur durende treinreis bleef me bespaard, want ik kon relaxed meerijden met deze schatten!

Een weekend met deze mensen deed me goed, ik had ze al bijna een jaar niet gezien en het voelde goed om bij ze te kunnen zijn of nou ja zij bij mij. Wij hebben on kostelijk vermaakt, natuurlijk in de bar, kroeg maar ook als kleine kinderen met een sleetje van de piste!! Ja mensen ook volwassen mensen dringen het liefst voor en gaan zo hard mogelijk met een sleetje van de berg! Het sneeuwde, het was koud dus ze hebben lekker kunnen genieten!

Maandag 23 januari was Opa jarig en dit leek me dus ook een uitstekende gelegenheid om daar een paar dagen bij aan te plakken. Naast het weerzien van dierbare mensen van thuis heb ik ook heerlijke dagen gehad met goeie vriend Jeffrey, eeuwige vriendin Jolan, etentje met Kevin en een te gek afstudeerfeestje van topper Marinka!!

Ja de dagen waren goed volgepland, maar ooh zo leuk om iedereen weer te zien! Ik heb er erg van genoten!

Eenmaal weer terug hier in Hesborn, is het ook weer prima en ik ben me ervan bewust dat dit het leven is wat ik wil leven.. Het is zo fijn om iedereen weer te zien om bepaalde momenten en daarnaast te genieten van het Marieke leven in het buitenland! De momenten van het thuiszijn zijn voor mij intens en fijn!

Minder leuk is dat mijn lieve Jacqie a.s. woensdag ons gedag zegt. Ik ken haar nog maar 2 maanden en ik kan jullie vertellen, dat dit mens een vrouw van goud is. Na 1,5 jaar hier te hebben gewerkt kiest zij voor een nieuw avontuur en gaat terug naar Nederland. Haar ouders zijn vandaag hier aangekomen om vervolgens morgen alles in te pakken. Jaqie als je dit leest, ik zal je nooit vergeten, de momenten met jou zijn ongekend! En hier terug aandenkend lig ik steeds weer opnieuw in een scheur!! Ik ga je missen!

De tijd gaat snel, ik ben hier nog maar 8 weken en dan heerlijk een paar weken in Nederland om me goed te kunnen voorbereiden om mijn seizoen in Frankrijk!! Ik heb er ontzettend veel zin in!

Dit was het voor nu! Bedankt voor het lezen en vergeet niet een berichtje achter te laten!!

Liebe GruBe aus Hesborn,

Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hesborn

Winterseizoen im Deutschland!!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Terug in Nederland

11 Maart 2012

Laatste weken!

31 Januari 2012

Tijd voor een update!!

11 December 2011

Het mooie leven in Duitsland

28 November 2011

Soms..
Marieke

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 60794

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 20 November 2014

Rondreis Sri Lanka

05 November 2013 - 20 November 2013

Vietnam!!

17 Oktober 2012 - 14 November 2012

India!!

02 Mei 2012 - 13 Oktober 2012

La Belle Vie

15 November 2011 - 25 Maart 2012

Winterseizoen im Deutschland!!

30 Maart 2011 - 12 November 2011

Une nouvelle expérience!!

Landen bezocht: