Terug in Nederland - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Maart 2012 | Duitsland, Hesborn

Wat is seizoenswerk toch donderse mooi! Je gaat 8 maanden naar Frankrijk komt een paar dagen thuis en vertrekt weer voor 4 maanden naar Duitsland. Komt weer terug en Nederland en het weerzien en de gezelligheid doen me goed!

Ik ben blij en trots met en op vrienden, vriendinnen en familie dat ze mij ondanks mijn vele afwezigheid steunen en contact blijven houden. Het is fijn om iedereen weer te zien en even bij te kletsen.

Afgelopen weekend was mijn laatste weekend in Hesborn, samen met papa en zijn vriendin Lia, bracht ik deze door. Een onwijs gezellig weekend, veel gelachen, gekletst, genoten van de zon en ook zeker de nodige wijntjes gedronken!

Ook werd er voor de laatste keer gefeest met collega´s Lydia en Jeffrey, in de Zutschenhalle tijdens een jaren 80/90 feest, voor de laatste keer ontbeten, voor de laatste keer gewerkt en na 4 maanden ook afscheid genomen.

Wederom met fijne woorden en een goed afscheid weggegaan van de plek waar ik 4 maanden werkzaam was. Ik kan me de dag nog herinneren dat ik in Dortmund zat te wachten op de trein naar Winterberg. Niet wetende wat me stond te wachten, voor het eerst een winterseizoen gedraaid en niet wetende waar in godsnaam Hesborn lag!

Na een aantal weken te hebben gewerkt, kreeg ik een ritme en leefde elke week weer naar het weekend toe. Het stappen, het feesten, de mooie mensen die ik heb ontmoet in Winterberg maar ook in Hesborn maken mijn winterseizoen een geslaagd seizoen! Weer een ervaring rijker!

Nu, terug in Nederland ziet mijn planning van een paar dagen weg, vakantie Tunesië en een kinderkamp waar ik als begeleider voor mee ga erg volgepland. Maar ook erg leuk!
Ik kan niet wachten op mijn seizoen in Le Barcares! Een fantastisch leven!

Vriendin Jolanda vroeg mij laatst `Mariek, voel jij je nooit alleen?`, `Nee`was mijn antwoordt, juist in mijn eentje ontmoet je zoveel mensen waar je een mooie band mee krijgt en dat is wat ik leuk vinden in combinatie met het fantastische werk!

`Mijn leven is niet in Nederland`, roep ik al jaren. En zo is het ook, het geluk en prachtige momenten van het buitenland kan het leven in Nederland voor mij niet tegenop!

A.s. vrijdag heb ik nog een trainingsdag van Vacansoleil in Eindhoven, voor de laatste dingetjes, en om ons geheugen even weer op te frissen en dus klaar te stomen voor het seizoen.

Wederom zal ik jullie op de hoogte houden van mijn nieuwe seizoen.

Ik hoop dat jullie trouw blijven lezen !

Ps: Lieve kuckuckjes, bedankt voor een topseizoen!

Liefs Marieke

  • 28 Maart 2012 - 18:36

    Ineke:

    Wauw heb je al weer zo lang haar mariek? :) Mooi hoor! Fijn dat je weer even thuis bent!
    Al weer leuke dingen in de planning lees ik! Lekker van genieten!! :D

    Xxx Ien.

  • 29 Maart 2012 - 20:55

    Lydia:

    Hej wat een leuke site hier! We missen je nu al hoor... Jij ook bedankt voor alles en vooral voor veel gezelligheid!
    Groetjes namens alle (!) Kuckuckjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hesborn

Winterseizoen im Deutschland!!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Terug in Nederland

11 Maart 2012

Laatste weken!

31 Januari 2012

Tijd voor een update!!

11 December 2011

Het mooie leven in Duitsland

28 November 2011

Soms..
Marieke

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 60788

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 20 November 2014

Rondreis Sri Lanka

05 November 2013 - 20 November 2013

Vietnam!!

17 Oktober 2012 - 14 November 2012

India!!

02 Mei 2012 - 13 Oktober 2012

La Belle Vie

15 November 2011 - 25 Maart 2012

Winterseizoen im Deutschland!!

30 Maart 2011 - 12 November 2011

Une nouvelle expérience!!

Landen bezocht: