Een nieuwe ervaring! - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Een nieuwe ervaring! - Reisverslag uit Hesborn, Duitsland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Een nieuwe ervaring!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 November 2011 | Duitsland, Hesborn

Nog maar amper bekomen van een topseizoen in Frankrijk, ben ik vandaag afgereist naar het prachtige Sauerland. Om hier de wintermaanden door te brengen. Vanaf morgen ben ik als receptioniste werkzaam in het kleine familie hotel ´Hesbornerkuckuck´, wat ligt in het kleine dorpje Hesborn.

Een paar dagen geleden had ik niet verwacht dat ik er nu zou zijn. Ik ben vorige week dinsdag teruggekomen en werd verwelkomt door een lieve hond, die me niet meer herkende, en zette zijn tanden in mijn wang, met als gevolg een dikke glup en 6 hechtingen. Ik kreeg in het ziekenhuis meteen een titanusprik, werd gehecht en kreeg anti biotica mee. Hierdoor voelde ik me niet fit, en heb niet alle dingen kunnen doen die ik graag had gedaan. Feit bleef dat ik vandaag had afgesproken om te komen en woensdag zou beginnen.

Ik voelde me maandag beter als verwacht, want het was in me opgekomen om te bellen en een paar dagen later te vertrekken... Maar wie afspraken maakt, moet ze nakomen!

Achteraf ben ik blij dat ik ben gegaan, want ook hier kunnen ze hechtingen eruit halen en dit geeft me een beter gevoel door gewoon mijn afspraken na te komen.

Afin, vanochtend stond ik te bibberen op het station, geen stress en het zweetangst wat sommige mensen krijgen of ze misschien iets vergeten zijn is bij mij allang niet meer.

Tijdens de afbouw, reisde ik van camping naar camping en is inpakken een specialisme van me geworden! haha Dat was dus snel gepiept!

Ik werd uitgezwaaid en ik zat met een big smile in de trein. Ik geniet hiervan, dit is mijn leven, ik kom met plezier terug en ga met plezier weer weg!

Iets later als verwacht werd ik om 16.30 uur opgehaald van bahnhof Winterberg Westfalen. Niks is zo indrukwekkend als een ritje door het mooie Frankrijk, want dat is helemaal te gek op sommige plekken. Maar ook dichterbij huis in Sauerland is het mooi!

Het is een klein hotel en iedereen werkt heel intensief samen met elkaar, er zijn 10 medewerkers waaronder ik en dat maakt het erg gemutlich. Personeel slaapt op 1 gang met een gezamenlijke badkamer en toilet, maar iedereen heeft zijn eigen kamer en dus ook privaci.

Zijn natuurlijk vele personeelsleden voor mij geweest die hier langer hebben gezeten als ik en meubels hebben achtergelaten, dus ik heb al de hoognodige dingen bij elkaar gesprokkeld om het een beetje gezellig te maken.

Kortom eerste indruk: Ik heb er zin in en ik beloof niks maar ik geloof dat het een leuk seizoen gaat worden!!

Viele liebe GruBe aus Hesborn!

Marieke

• 15 November 2011 - 22:08

Sanne Tigelaar:

Alweer op naar het volgende avontuur! Dit is ook echt je ding hea!
    Heel erg balen dat je terugkomst thuis zo moest gaan! Is ook weer iets voor jou!
    Ik wil je heel veel plezier wensen de komende tijd!
    Ik zie vanzelf een nieuw verhaal verschijnen met je nieuwe belevenissen!!

xxxxx Sassssssss

• 15 November 2011 - 22:54

Ineke:

Zo al weer klaar voor het nieuwe avontuur!!! Leuk zeg!!
    Ben benieuwd hoe je het daar gaat hebben, maar dat gaat helemaal goed komen! :-)
    Ik ga snel slapen, morgen weer vroege dienst en daarna heerlijk in het vliegtuig naar Gran Canaria! :D

Dikke kus!