Vrolijk pasen!! - Reisverslag uit Clairvaux-les-Lacs, Frankrijk van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Vrolijk pasen!! - Reisverslag uit Clairvaux-les-Lacs, Frankrijk van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Vrolijk pasen!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

25 April 2011 | Frankrijk, Clairvaux-les-Lacs

Bonjour bonjour, hier vanuit het nu nog zonovergoten Clairvaux weer even een berichtje!

Alweer 10 dagen geleden dat jullie voor het laatst wat van mijn nieuwe avontuur hoorden! Dus tijd voor een update!

De tijd van leuke dingen doen en relaxen in het weekend is bijna voorbij!! Afgelopen weekend was ons laatste weekendje vrij, want jaja er moet gewerkt worden. 30 april als jullie allemaal overspoeld zijn in oranje kleding, vlaggetjes op jullie wangen en met een biertje in jullie hand koninginnedag staan te vieren, komen hier onze eerste gasten aan.

Best spannend, aangezien wij hier al 4 weken met zijn 4-en zijn en sinds vorige week met zijn 5-en. Onze nieuwe stagiaire is afgelopen donderdag aangekomen en trof het niet slecht om gelijk 5 dagen vrij te hebben.

We zijn er bijna klaar voor, alle accommodaties die klaar moeten zijn, zijn klaar maar het feit blijft dat de puntjes op de i nog moet gebeuren. Al het tuinmeubilair moet nog gedaan worden, dus maar liefst 106 setjes! dat wordt nog even een klus, maar voor de rest ziet alles er super goed uit. Alle mobiles hebben dit jaar een nieuw bord gekregen, er moeten nog een aantal mobiles van buiten gedaan worden met de hoge druk spuit en dan zien ze er weer als nieuw uit!

De laatste reserveringen zijn verwerkt en er is goed nieuws, wij hoeven nog even niet in een tent! Vandaag heb ik de tent van Mirjam en mij alvast wel zover klaargemaakt dat we er in kunnen, maar het is nog niet nodig!

We hebben een mooi plekje, de leeftenten staan namelijk op een verhoogd stuk zodat we niet tussen de gasten zitten, via een trap lopen we zo het sanitairgebouw binnen dus dat is ideaal!

Ons paasweekend was overigens helemaal top, op dit moment is het opbouwteam nog en we hebben heerlijk samen gebrunched waarbij iedereen wat had gemaakt. Van smoothies, wraps, brood, verse fruitsalades, eiersalades tot meloenrolletjes, jus d'orange en koffie en thee.

Echt super leuk om dit met zijn allen te doen, we zijn natuurlijk al een maand met zijn 4en op de camping en om dit zo samen te doen was erg leuk!

Voor de rest hebben we de laatste weken hard gewerkt. En alles is zo goed als klaar! Dat is een fijn gevoel!!

Voor nu geen nieuws meer, ik hou jullie op de hoogte en de foto's bij dit bericht komen later!

Liefs Marieke

• 25 April 2011 - 19:56

Sanne Tigelaar:

Mariek!
    Leuk dat je het naar je zin hebt!
    En beter dat je je tent niet tussen de gasten hebt inderdaad!
    Heel veel succes volgend weekend en nog veel plezier!

liefs x

• 26 April 2011 - 08:16

Jolanda:

Helleu buddy!!

weer een mooi verhaal om te lezen, goed dat je het allemaal naar je zin hebt.
    zaterdag zal ik een biertje op je drinken en niet te vergeten wat uit de toeter te blazen haha...

Dikke kus

• 03 Mei 2011 - 08:08

Marinka:

Hai lieverd!

Nice story! En hoe is 't gegaan afgelopen weekend? We hebben je zaterdag stiekem wel een beetje gemist, maar gelukkig hadden we de oranje toeter mee :D
    Pff was weer een top feest, weer te gek gedaan..maar wel genoten :D

Succes de komende tijd! Dikke kus uit Beilen!