Even bijkomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Even bijkomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Even bijkomen...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog niet helemaal beseffend zit ik op dit moment te wachten totdat het vliegtuig vertrekt.

Voor mijn gevoel ben ik voor de andere avonturen: italie, frankrijk en turkije niet zo zenuwachtig geweest. Ik denk dat dit komt doordat ik maar weinig thuis ben geweest om de boel in te pakken, niet echt rustmomentje gehad. Het was meer uit en inpakken tegelijk.

Het afscheid op Ameland is niet anders te beschrijven als top!! Ik heb echt super genoten van alle mensen die er waren en gejankt als een malle! Vrijdag avond besefte ik me maar al te goed dat ik niet meer terug kom, dat de gezellige werkdagen voorbij zijn, de gezellige feestjes alles... en alle lieve mensen ging verlaten voor een nieuw avontuur!

Dus nog maar amper bijgekomen van een enorm gehalte aan alcohol van vrijdagavond, moest ik zaterdag naar huis, zondag met vriendinnen afgesproken nog naar de bios en uiteten geweest. En maandag een gezellig dagje met Lisanne gehad!

Ik vlieg over een uurtje naar Geneve en word daar opgehaald door collega Roy, hij is vanochtend vroeg vertrokken met de auto en zo kunnen we samen op zoek naar het hotel waar wij de eerste nacht moeten verblijven. Dit omdat er op le Fayolan nog geen water en electra is.

Mwah na een dag te hebben gereisd is dat natuurlijk niet verkeerd! Wel balen dat we niet gelijk kunnen settelen en dan dus 3x moeten verkassen, maar na Ameland ben ik heel wat gewend en is verhuizen een hobby van me geworden haha...

Dit was het voor nu, ik laat over een paar dagen weer wat van me horen!

Liefs Marieke

• 30 Maart 2011 - 12:04

Lia:

hahaha nou 3 x is nog beter dan 5 x verhuizen in 10 maanden!!

Succes skattie!!! dikke knuf