Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Ongelofelijk hoe de afgelopen weken voorbij zijn gevlogen! Het is bijna niet te bevatten dat mijn laatste weekend werk al is ingegaan.

Alle voorbereiden zijn getroffen, paspoort ligt a.s. donderdag klaar, al mijn bagage ligt zo'n beetje bij mijn ouders thuis, kick off in Eindhoven zit erop, nieuwe bril ( na het breken van mijn oude) is besteld... Ja ik geloof dat ik na van iedereen afscheid te hebben genomen er wel klaar voor ben.

De kick off heeft me wel geholpen, het enthousiasme wat ik had was eigenlijk een beetje weg doordat ik het hier ook nog erg naar mijn zin heb en daar afscheid van moet nemen.

Maar ja zo gaat het nu eenmaal, je neemt afscheid van het oude vertrouwde om vervolgens een nieuw avontuur aan te gaan!!

Ik heb nu, nadat ik alles geregeld heb, er enorm veel zin in en kan het bijna niet geloven dat ik over 10 dagen weg ben.. Weg naar een nieuwe bestemming, met nieuwe mensen, nieuwe collega's...

De kickoff was trouwens een dag om kennis te maken met collega's, kleding passen en waar werd gepresenteerd wat Vacansoleil als organisatie eruit ziet. Wat de doelen zijn en de kernwaarden.

Een gezellige dag gehad en vooral verhelderend!

Goed, ik ga nog even genieten van mijn laatste dagen en de dag voordat ik vertrek horen jullie nog even hoe het afscheid is geweest.

Tot snel!

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Une nouvelle expérience!!

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Top, top, top!

09 Oktober 2011

Plekken waar je nog lang van na droomt…

26 September 2011

Op pad!

16 September 2011

Het seizoen is voorbij!

28 Augustus 2011

Chaos in Trept!
Marieke

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 60791

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 20 November 2014

Rondreis Sri Lanka

05 November 2013 - 20 November 2013

Vietnam!!

17 Oktober 2012 - 14 November 2012

India!!

02 Mei 2012 - 13 Oktober 2012

La Belle Vie

15 November 2011 - 25 Maart 2012

Winterseizoen im Deutschland!!

30 Maart 2011 - 12 November 2011

Une nouvelle expérience!!

Landen bezocht: