Voorbereidingen - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hollum, Nederland van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Februari 2011 | Nederland, Hollum

De voorbereidingen zijn het leukst, zegt men. Ik vind het nogal stressvol, uitschrijven bij de ene gemeente, inschrijven bij de andere gemeente waar je niet gaat wonen maar wel een logeeradres hebt. Nieuw paspoort aanvragen, kijken waar je het best langs kan reizen, wat is de goedkoopste maar snelste weg etc etc...

Dus even een beetje stress, voor de rest verheug ik me natuurlijk enorm op mijn vertrek. De laatste weekjes bij de pizzeria zijn al ingegaan en ik merk aan mezelf, dat ik er heel veel zin in heb.

Ik ga eindelijk weer doen, waarvoor ik heb geleerd en wat ik echt het leukst vind! Ik vertrek 30 maart naar Clairvaux les Lacs gelegen in de streek Jura, dit ligt tegen de grens van Zwitserland, zo´n 50 km vanaf Geneve. Hier ga ik 7 maanden werken voor Vacansoleil als beheerder op camping Le Fayolan.

Als ik eraan denk, zie ik mezelf er al helemaal zitten. Heerlijk in een prachtig gebied, waar ik zeker veel ga zien en ga genieten van de natuur.

Maar voor die tijd moet er eerst keihard gewerkt worden. Alle caravans en alle tenten zijn dan werkelijk volgestopt met alle inventaris door de medewerkers van het montageteam. En dit kan moeilijk zo blijven staan voor de eerste aankomsten. Het is dus de bedoeling, alles klaar te maken voor de eerste gasten!

Tijdens mijn nieuwe avontuur houdt ik jullie met deze site op de hoogte, zodat jullie kunnen meegenieten van mijn nieuwe job!

Au revoir,

Marieke

  • 23 Februari 2011 - 12:01

    Jessica:

    Wat super!!! Alvast veel plezier!! Maar ik zie je vast voor de vertrekdatum nog wel @ griffel;);)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hollum

Une nouvelle expérience!!

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Top, top, top!

09 Oktober 2011

Plekken waar je nog lang van na droomt…

26 September 2011

Op pad!

16 September 2011

Het seizoen is voorbij!

28 Augustus 2011

Chaos in Trept!
Marieke

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 60778

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 20 November 2014

Rondreis Sri Lanka

05 November 2013 - 20 November 2013

Vietnam!!

17 Oktober 2012 - 14 November 2012

India!!

02 Mei 2012 - 13 Oktober 2012

La Belle Vie

15 November 2011 - 25 Maart 2012

Winterseizoen im Deutschland!!

30 Maart 2011 - 12 November 2011

Une nouvelle expérience!!

Landen bezocht: