Fijn Frankrijk - Reisverslag uit Clairvaux-les-Lacs, Frankrijk van Marieke Vording - WaarBenJij.nu Fijn Frankrijk - Reisverslag uit Clairvaux-les-Lacs, Frankrijk van Marieke Vording - WaarBenJij.nu

Fijn Frankrijk

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Juli 2011 | Frankrijk, Clairvaux-les-Lacs

De drukte op de camping en het niet prive even je mail kunnen checken zonder dat er mee wordt gekeken door je achterbuurman, heeft er voor gezorgd dat ik mijn verhaaltjes wel schreef maar niet plaatste!

Vandaar een dubbele editie deze keer!

Het verheugen op de komst van Jolanda en Berend ligt alweer in het verleden. Afgelopen woensdag zijn ze teruggereden en het was heerlijk om 5 dagen met ze te spenderen. Ik had Jolan meer gemist als dat ik dacht en ik vond het heerlijk om Jolan vrijdag 8 juli even een lekkere dikke pakkerd te geven!

Ik had lekker dagen opgespaard en was dus 3 dagen vrij ! Heerlijk bij ze in de tent geslapen, het leek wel vakantie, al was het eigenlijk heel raar want ik sliep tussen de gasten die ik ook ingecheckt had! Lekker gebakken aan het meer, tot verbranding toe, lekker uiteten geweest met ze, fijn even een paar dagen vrij, maar toch was het werken woensdag ook wel weer fijn!

We hebben heerlijk geouwehoerd, gek gedaan, gelachen en genoten. Helaas weinig ondernomen, maar ik heb Jolan de laatste avond toch nog even een paar leuke dingen kunnen laten zien!
Als jullie dit lezen: bedankt dat jullie er waren!

Dan het drukke seizoen, vandaag schreef ik een mail naar het thuisfront en na wat gereken kwam ik erachter dat het hoogseizoen nog maar 5 weken duurt en dat er dan alweer afgebouwd mag worden! Ongelovelijk hoe snel de tijd is gegaan! Voor ik het weet zit ik in Oostenrijk en probeer ik als reisleidster een stelletje dronken studenten in het gereel te houden!

Zoals ik al zei het hoogseizoen is op dit moment op volle gang, dat betekend voor ons drukte op de camping maar korte dagen, s’ochtends uitcheck, smiddags incheck, de gasten die sóchtends vertrekken worden smiddags of soms snachts vervangen door een nieuwe reeds gasten! Vol, voledig volgeboekt zijn we!

Dat betekend niet even prive gaan douchen, toiletteren, of de afwas doen. Overal waar je gaat ook al is het de supermarkt je komt je gasten altijd weer tegen! Dus het naseizoen heeft ook wel weer wat!

Gister hebben we een prachtig mooi feestje gehad. 14 juli is namelijk een nationale franse feestdag, op deze dag wordt franse revolutie herdacht! En het was me een feest! Een geweldige sfeer bij het meer, het leek wel een festival! Prachtige vuurwerkshow van 15 minuten (zie foto's). De biertjes vloeiden rijkelijk en het was een topavond!

Vandaag maar weinig gedaan, morgen weer een drukke dag, met aankomsten en vertrekken!

Dit was het even voor nu!

Veel liefs uit Frankrijk

  • 16 Juli 2011 - 06:52

    Sanne Tigelaar:

    Leuk om weer wat van je te horen !
    En ook altijd weer leuk om jouwn verhalen te lezen haha.
    Tijd gaat altijd snel hea ?!
    Ik wens je nog heel veel plezier en succes!

    liefs xx

  • 05 Augustus 2011 - 06:38

    GERT YVONNE MAUREEN:

    Dikke smok van ons....GYM

  • 16 Augustus 2011 - 09:52

    Marinka:

    Hai girl!

    We zijn n mnd verder..dus toe aan nieuw verhaal :D

    Dikke smok uut Beil'n

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Clairvaux-les-Lacs

Une nouvelle expérience!!

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Top, top, top!

09 Oktober 2011

Plekken waar je nog lang van na droomt…

26 September 2011

Op pad!

16 September 2011

Het seizoen is voorbij!

28 Augustus 2011

Chaos in Trept!
Marieke

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 642
Totaal aantal bezoekers 60786

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 20 November 2014

Rondreis Sri Lanka

05 November 2013 - 20 November 2013

Vietnam!!

17 Oktober 2012 - 14 November 2012

India!!

02 Mei 2012 - 13 Oktober 2012

La Belle Vie

15 November 2011 - 25 Maart 2012

Winterseizoen im Deutschland!!

30 Maart 2011 - 12 November 2011

Une nouvelle expérience!!

Landen bezocht: